Reacties

Sylvia Inmiddels heb ik iets meer regen gezien en vooral… 7 aug. '12
Annette Het is maar goed dat je nog even op vakantie gaat… 6 aug. '12
Marc Op tv, had je wel een party nanny t-shirt aan? Fijne… 3 aug. '12
Papa en mama Onze dochter in een politieauto, op de regionale televisie,… 2 aug. '12
Papa en mama Lieve Sylvia, Sorry voor deze late reaktie, maar we… 30 jul. '12
Annette Hoi Lieverd, gelukkig ben je er! Dat was nog even… 28 jul. '12
Marja Polman-Roelofsen Ha die Syl, Heerlijk weer een paar heerlijke reisverhalen… 27 jul. '12
Marja Polman-Roelofsen Lieve Sylvia, welkom thuis! ik zal je verhalen wel… 31 aug. '11
Annette Hoi Syl, eindelijk hier ook wat mooier weer. vandaag… 21 aug. '11
Marja Polman-Roelofsen Lieve Sylvia, Tjonge jonge wat een belevenissen allemaal.… 21 aug. '11
Sylvia eh nee dat gelukkig niet,heb helaas ook geen kreeft… 21 aug. '11
Jennifer hoi Syl, Snapte de verwijzing naar sterrenbeeld niet,....heeft… 20 aug. '11
Sylvia Wacht maar dat jij zo in een busje gepropt wordt!!!!… 15 aug. '11
Jennifer Hoi lieve Syl, Zo te lezen heb je al veel gezien.… 14 aug. '11
Papa en mama Leuk om het vervolg van je reis te lezen. Bij ons… 12 aug. '11
Marc Voortaan alleen naar landen met veel internet cafe's! 9 aug. '11
Annette Hoi hoi, Nou ben ik toch een beetje jaloers hoor.… 8 aug. '11
Papa en mama Bevestiging en rekening van de beurs begin sept. is… 7 aug. '11
Marja Polman-Roelofsen Geniet er van en pas goed op jezelf. Ik verheug mij… 4 aug. '11
Papa en mama Blij te lezen, dat je goed aangekomen bent. Je Lancia… 2 aug. '11
Marc Heel veel plezier tijdens je reis, lekker genieten… 2 aug. '11
Marc Zal ik dan helpen bij het opeten ;-) Fijne reis, en… 27 aug. '10
Annette Hoi Lieverd, Misschien lees je het pas als je weer… 26 aug. '10
Marja Polman-Roelofsen Wat een spannend reisverslag weer, jammer dat het… 26 aug. '10
Papa en mama We hebben je reisverslag weer met veel plezier gelezen.… 26 aug. '10
Brenda Oh dat ging niet helemaal goed! Dus nog even verder!… 26 aug. '10
Brenda Hoi Sylvia en Marcel, Ik dacht nu ga ik even het reisverslag… 26 aug. '10
Jennifer Hoi stoere meid! Klinkt allemaal weer erg leuk!We… 25 aug. '10
Papa en mama Fijn weer iets van je te horen. Wel van Marcel (onze)… 23 aug. '10
Marja Polman-Roelofsen hallo Sylvia, Wat een mooi reisverslag weer, echt… 22 aug. '10
Annette Hoi Syl, Wat lijkt me dat geweldig! Die walvissen,… 16 aug. '10
Papa en mama Wat leuk, dat jullie zoveel walvissen gezien hebben.… 16 aug. '10
Marc Klinkt als een hele mooie reis. De walvissen zijn… 15 aug. '10
Marja Polman-Roelofsen Wat leuk alweer een bericht, als je uitgereist bent(… 11 aug. '10
Marja Polman-Roelofsen Lieve Sylvia, Wat leuk dat ik weer een beetje mee… 11 aug. '10
Papa en mama Woensdag 11 augustus 2010. Lieve Sylvia, Fijn, dat… 11 aug. '10
Je grote broer Lieve Sylvia, Ik zie, dat Marja P. me weer voor is… 29 jul. '09
Marja Polman-Roelofsen Lieve Sylvia, Ik heb genoten van je reisverslagen.… 29 jul. '09
Je grote broer Lieve Sylvia, We hebben je hele reisverslag weer gelezen… 26 jul. '09
Marja Polman-Roelofsen Lieve Sylvia, Na mijn zondagse ontbijtje snel de computer… 26 jul. '09
Marja Polman-Roelofsen Lieve Sylvia, Wat ontzettend leuk om zo jouw prachtige… 25 jul. '09
Je grote broer Lieve jarige Sylvia, "Happy birthday to you,… 20 jul. '09
Je grote broer Lieve Sylvia, We hebben net je foto's bekeken.Schitterend… 19 jul. '09
Annette Lieve Syl, Wat ben ik jaloers! ;-) dit is GENIETEN,… 18 jul. '09
Marc Je maakt nog eens wat mee zo op vakantie. Kolibri's… 14 jul. '09
Annette Hoi Lieverd, ben toch wel een beetje jaloers hoor,… 14 jul. '09
Je grote broer Lieve Sylvia, Je hele boekwerk gelezen. Dit is wat… 14 jul. '09
Jennifer Hoi Syl! Wat heb je toch weer avonturen beleefd! Rotsklimpartijen,… 14 jul. '09
Je grote broer Lieve Sylvia, Fijn, dat we vanmorgen weer een berichtje… 12 jul. '09

« Vorige 1 2 3 Volgende »