Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
227

Over mij

Reizen is een grote hobby van me. Ik probeer elk jaar goed te sparen zodat ik er weer even tussen uit kan. Reizen geeft me een heerlijk vrij gevoel. Even nergens aan hoeven denken, geen deadlines of verplichtingen. Wel veel nieuwe indrukken, mooie natuur, vaak ook zon, interessante en vriendelijke en helaas soms ook wat minder vriendelijke mensen ontmoeten. Dieren spotten, in een hangmatje relaxen, strand, cultuur en natuur. Daar ga ik voor.

Ik heb dan ook al wat landen gezien en kan zeggen dat het nog steeds niet verveeld!

Over mijn reis

Morgen is het weer zo ver, dan stap ik weer op het vliegtuig. Ik heb er erg veel zin in, de reiskriebels zijn er wel weer na een jaar hard werken. Ook wel spannend dit jaar. De bestemming, El Salvador, is nog erg onbekend en er is dan ook niet zo veel informatie te vinden als over de andere landen waar ik tot nu toe heen ben geweest. Dus dat wordt veel kletsen met de lokale bevolking om achter de mooiste plekjes te komen. Kan ik meteen mijn Spaans weer goed ophalen.

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Costa Rica, Cuba, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Hongarije, Indonesië, Luxemburg, Mexico, Nederland, Nicaragua, Oostenrijk, Panama, Polen, Spanje, Thailand, Zuid-Afrika.