Kaapstad 10 augustus 2010

10 augustus 2010 - Cape Town, Zuid-Afrika

Hoi Allemaal,

Mijn eerste berichtje uit Zuid Afrika :-).

We zijn naar een lange maar prettige vlucht aangekomen in Kaapstad. Het hotel, Daddy Longlegs is echt erg leuk. Elke kamer is op een andere manier ingericht en geschilderd door een kunstenaar. Die van ons is helemaal zwart wit met grote bloemen op de muur. De protea bloem, de nationale bloem.

Zondag hebben we vooral Kaapstad zelf verkend. Relatief klein centrum voor zo'n grote stad. Jammer was wel dat vrij veel dicht was ivm zondag. Zelfs veel restaurants.

Ik laat het voor nu even hierbij, de taxi kan elk moment hier zijn om ons naar de Tafelberg te brengen.

Liefs Syl

1. Papa en mama:
    11 augustus 2010
    Woensdag 11 augustus 2010.
    Lieve Sylvia,
    Fijn, dat jullie een goede reis hebben gehad en een goed hotel hebben. Vanmorgen was het zover......je intervieuw met foto in de krant. Een goed en duidelijk verhaal met een hele leuke foto! Op de voorpagina van "Stad en Streek" staat bovenaan de pagina een verwijzing naar jouw intervieuw: "Partynanny komt waar volwassenen en jeugd feesten". Geniet van jullie vakantie, liefs van papa en mama.
  2. Marja Polman-Roelofsen:
    11 augustus 2010
    Lieve Sylvia,
    Wat leuk dat ik weer een beetje mee mag op reis naar Zuid-Afrika!
    Ik verheug me op de verhalen en niet te vergeten de foto.s!
    Maak er maar weer een fantastische reis van en genieten maar.