Medellin, 18-7-2013

18 juli 2013 - Medellín, Colombia

Laatste dagje in Medellin. Zo meteen langs een kantoor om mijn tripje naar Nuqui te betalen. En dan morgen met een klein vliegtuigje naar Nuqui. Dat is een klein dorpje in Choco, aan de kust. Ik hoop hier walvissen te kunnen zien zwemmen en misschien ook hun jongen. Er is als het goed is geen internet enz. Dus zulle jullie even niks van me horen. Zelfs telefonisch is het moeilijk bereikbaar. Maandag vlieg ik weer terug naar Medellin.

Gisteravond was het hier een gekkehuis!!! Er was een of andere voetbalwedstrijd. Vraag me niet wie tegen wie, maar aan het publiek hier te horen, hebben de `goede` gewonnen. De stad ontplofte zowat van zoveel enthousiasme. Vuurwerk, gillende mensen, mensen met vlaggen, nog meer gegil, zeepsop over auto`s.... het bleef nog lang druk en rustig. Maar zo grappig om naar te kijken. Ik had me verschanst op een rustig terras (rustig want geen tv) van waar ik het een en ander kon bekijken. Blijft grappig om mensen voetbal te zien kijken. De spanningen op de gezichten, de kreetjes, het gegil. Daar heb ik meer lol in dan de wedstrijd zelf.

Ondertussen wordt mijn was gedaan en is het nu tijd om even op pad te gaan.

Liefs,

Sylvia

1. Annette:
    19 juli 2013
    Hoi Syl,

veel plezier en ik hoop dat de walvissen zich goed laten zien.
    Hier mooi en warm weer, genieten!

Liefs Annette
  2. Papa en mama:
    21 juli 2013
    Hiep, hiep hoera...........gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele dikke kus van ons. Zijn benieuwd hoe je trip geweest is en of je walvissen gezien hebt. Van oma moesten we je ook feliciteren. Heel veel liefs.
  3. Annette:
    22 juli 2013
    Dagje te laat, Van harte met je verjaardag!! We vieren het uitgebreid als je terugbent. Liefs Annet