Even een kort berichtje tussendoor.

25 juni 2009 - Saquisilí, Ecuador

Hoi Allemaal,

Even een kort berichtje tussendoor. Ik ben de afgelopen dagen naar de Quilotoa loop geweest. Was erg mooi. Vanmorgen vroeg (3.00) de bus naar Saquasili genomen waar ik een enorme markt heb bezocht. En zodirect pak ik de bus naar Cotopaxi. Aangezien ik de afgelopen dagen geen internet kon gebruiken en straks in Cotopaxi weer geen internet zal hebben laat ik nu maar even snel weten dat alles goed is en dat ik nog steeds erg geniet!!!

Veel liefs!!!!

1. Paul:
    29 juni 2009
    Hi Sylvia,
    ziet er allemaal leuk uit. zo te lezen heb je het naar je zin. hoorden gisteren van marja en willem dat je allemaal leuke mensen tegenkomt en veel samen optrekt. klinkt ook leuk. geniet van je vakantie. wij vertrekken zaterdag naar de vs. groet astrid en paul
  2. Je grote broer:
    30 juni 2009
    Lieve Sylvia, alles oke hier. Het is mooi weer hier, 25 graden. Zaterdag viert Karim zijn verjaardag. Je moet de groeten van oma hebben. Iedere keer als we bij haar zijn, is het eerste wat ze vraagt: "Hebben jullie iets van Sylvia gehoord?". Doe voorzichtig en geniet van alles. Heel veel liefs van papa en mama.
  3. Je grote broer:
    3 juli 2009
    Hola!

Geniet ervan! Ik mag pas over 2 weken!!!! oh nee, 13 daagjes bedoel ik!

XXX Je grote broer