Bogota

12 juli 2013 - Bogotá, Colombia

Het gaat een kort verhaaltje worden dar ik over 15 minuten vertrek, mar wil toch even een kleine update geven van de afgelopen dagen.

De vlucht is dit keer zonder problemen gegaan. ook wel eens fijn. Bogota is enorm groot. Overdag kan je er hier in de buurt prima alleen lopen. s Avonds vind ik dat toch wat minder, vooral door bedelaars die een tijdje met je mee lopen. Gelukkig is er altijd wel iemand te vinden waar je bij kan gaan lopen.

De eerste dag heb ik een toer door het centrum genomen. Gisteren heb ik Monserrat, een klooster op de bergen bezichtigd. Je gaat er met een kabelbaantje heen. Erg hoog!!!

Vandaag op avontuur geweest met de bus naar Zipaquirá. Dit ging een beetje op zijn Sylvia{s met omwegen door verkeerde routes te lopen. Maar ben er geweest. Dit is een enorme ondergrondse kerk van zout. Indrukwekkend hoe ze dat gemaakt hebben. Bijzonder ook door de verlichting die ze er in hebben aangebracht.

Eigenlijk zou ik nog ene nachtje blijven, mar haak aan bij een stel uit Argentinie en neem zo met hen de nachtbus naar Armenia.Dit ligt in de koffiedriehoek.Daar zou ik dus morgen waarschijnlijk zelf ook heen zijn gegaan dus dit is wel zo gezellig.

Zonnige groetjes uit Bogota!

1. Papa en mama:
    13 juli 2013
    Van Marcel hadden we al gehoord, dat je goed was aangekomen, maar zijn natuurlijk heel blij met je eerste reisverslag. Je moet de groeten hebben van oma. We kijken uit naar je volgende verhalen. Heel veel liefs.
  2. Marc:
    15 juli 2013
    Koffie driehoek .... dat klinkt niet verkeerd
  3. Sylvia:
    17 juli 2013
    Geef oma maar een dikke kus terug!